Worlddef: Müşteri Taleplerine Yönelik Yenilikçi Adımlar
Dünya çapındaki e-ticaret devi Worlddef, İstanbul’da katıldığı bir oturumda müşteri taleplerine cevap verebilmek adına kargo şirketinden teknoloji şirketine dönüşüm sürecine girdiğini açıkladı. Şirketin CEO’su Oğuz, bu kararı şu sözlerle aktardı:
“Müşterilerimizden gelen talepleri öngörerek, onlara ilham verme ve pazarı dönüştürme misyonuyla hareket etmek istiyoruz. Bu doğrultuda tüm yatırımlarımızı yapmaktayız. Dijital dönüşümü benimsiyor, veri odaklı kararlar alıyor ve yeni nesil platformlara yatırım yapıyoruz. Sektörümüze entegre ettiğimiz yeni teknolojiler ve yapay zeka bizi çok heyecanlandırıyor. Özellikle bahsetmek istediğimiz yeni geliştirdiğimiz Sürat Servis Platformu, canlı kurye konum takibinden teslimat yönetimine kadar birçok imkan sunuyor. Bu platform sayesinde anlık kurye performansı takibi yapabiliyor, teslimat yerlerini güncelleyebiliyor ve esnek yönlendirme sağlayabiliyoruz”.