Rasim Arı ve Mesut Özarslan AK Parti’ye katılıyor

Partilerinden istifa eden il, iki ilçe belediye başkanı bugün AK Parti’ye katılmaya karar verdi. Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na katılmak üzere AK Parti Genel Merkezi’ne geldi. Belediye başkanlarına rozetlerini, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın takması bekleniyor. Erdoğan, gelişmeye ilişkin ilk mesahında “Bugün yeni belediye başkanlarımızı bağrımıza basıyoruz. ‘AK Parti’ye hoş geldiniz’ diyorum.” ifadesini kullandı. Arı ve Özarslan’ın yanı sıra Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ın da AK Parti’ye geçeceği ileri sürülüyor. Bu isimler arasında dikkati en çok, Keçiören Belediye Başkanı çekiyor. Özarslan, CHP’den istifa ettikten sonra Grup Başkanı Özgür Özel’in kendisini arayarak…